logo

Локална самоуправа

Служба за послове одбране, цивилне заштите и ванредних ситуација

Служба за послове одбране, цивилне заштите и ванрeдних ситуација, врши послове који се односе на:

-пружање стручне помоћи, припрему документације, израду и ажурирање процене угрожености и планова заштите и спасавања који обухватају превентивне мере заштите којима се спречавају елементарне непогоде или ублажава њихово дејство; мере заштите и спасавања у случају непосредне опасности од елементарних непогода, мере ублажавања и отклањања непосредних последица, организацију цивилне заштите, успостављање интегрисаног система заштите и спасавања који би објединили све превентивне и оперативне мере заштите живота и имовине грађана;предузимање мера и праћење реализације мера из планова одбране и планова за ванредне ситуације,посебно у делу предузимања превентивних мера и процене ризика; сагледавање последица штета насталих елементарном непогодом и другим ванредним догађајима; обављање стручних и административних послова за потребе Штаба за ванредне ситуације општине и потреба цивилне заштите у смислу организације и опремања јединице цивилне заштите, припрема планова за одбрану и остваривање одбрамбених интереса у условима ратног и ванредног стања на територији општине,као и друге послове из свог делокруга;

  • издавање потврда о којима орган води службену евиденцију;
  • праћење прописа из своје надлежности и иницирање промене прописа;
  • друге послове у складу са законом и Статутом градске општине.

 

КОНТАКТ:

Начелник: 
Зграда Општине, приземље, канцеларија 2
тел. 
e-mail: 

  • Датум креирања: .

Одељење за инвестиције и инфраструктуру и послове јавних набавки

Одељење за инвестиције и инфраструктуру и послове јавних набавки, врши послове који се односе на:

-стратешко планирање, иницирање, израду и спровођење годишњих програма односно пројеката инвестиција значајних за градску општину, које утврди Веће градске општине; планирање и праћење реализације буџета за инвестиције; предлагање приоритета инвестиција као и одређивање пројектних задатака са носиоцима; координирање активности са другим одељењима и Већем градске општине; имовинско правне припреме, планске документације и пројектне документације; -

-координирање и спровођење послова на изради пројектне документације са субјектима овлашћеним за израду пројектне и друге документације; учествовање у имплементацији и праћењу остваривања инвестиција по фазама када је градска општина инвеститор; успостављање базе података неопходне за спровођење инвестиција и инвестиционог маркетинга; координирање активности донатора(владиног, као и невладиног сектора) и градске општине у реализацији инвестиција; реализације (управљање, припрема тендерске документације, надзора и слично) инвестиција које се финансирају средствима буџета; израду стратегија, реализацију инвестиција у области јавних мрежа за дистрибуцију (водовод, канализација, топловод, гас), који се делом или у целини финансирају средствима буџета; припремање нацрта предлога општих и појединачних аката из делокруга своје надлежности које доносе Скупштина градске општине и извршни органи градске општине; израду финансијских планова за управу као директног корисника буџета, а у склопу инвестиција и инвестиционог одржавања; обезбеђивање услова за опремање грађевинског земљишта, односно обезбеђивање услова за изградњу објеката комуналне инфраструктуре и уређења јавних површина на територији градске општине, чији је инвеститор градска општина; прибављање потребних аката од надлежних органа ради изградње наведених објеката; израду програма уређивања јавног и осталог грађевинског земљишта; изградњу, реконстукцију, одржавање, заштиту, коришћење, развој и управљање некатегорисаним путевима на свом подручју; одржавање и друге послове на саобраћајним површинама у јавном коришћењу унутар блока које су у јавној својини, у складу са програмима који доноси надлежни орган општине;

-старање и обезбеђивање средстава за бесповратно суфинансирање активности на инвестиционом одржавању и унапређењу својстава зграде у складу са законом и актима града Београда; обазбеђивање документације за потребе изградње, адаптације и санације, као и финансирање инвестиционог одржавања и опремања објекта на свом подручју који су у јавној својини града Београда;

-обавља послове јавних набавки који се односе на: истраживање тржишта и ефикасно планирање набавки; припрему плана набавки за кориснике буџетских средстава за које спроводи поступке јавних набавки у сарадњи са другим службама; обезбеђивање услова за економичну, ефикасну и транспарентну употребу јавних средстава и подстицања конкурентности и равноправности понуђача у поступцима јавних набавки; спровођење поступака јавних набавки попроцедури прописаној законом; спровођење поступка јавних набавки по овлашћењу других наручилаца у складу са Законом о јавним набавкама; израду и подношење одговарајућих извештаја на Порталу јавних набавки; пружање стручне помоћи директним и индиректним корисницима буџетских средстава и понуђачима у поступцима јавних набавки; прикупљање и евидентирање одређених података о поступцима јавних набавки и закљученим уговорима о јавним набавкама;вођење посебне евиденције о јавним набавкама мале вредности; састављање извештаја о закљученим уговорима о јавним набавкама и спроведеним поступцима; припрему и достављање наведених извештаја у Управи за јавне набавке; праћење реализације закључених уговора о јавним набавкама;остваривање сарадње са органима и организацијама који у оквиру своје надлежности примењују прописе из области јавних набавки; организовање контроле свих аката донетих у поступцима јавних набавки;

-као и друге послове у складу са Законом о јавним набавкама и другим прописима којима се уређује област јавних набавки.

  • издавање потврда о којима орган води службену евиденцију;
  • праћење прописа из своје надлежности и иницирање промене прописа;
  • друге послове у складу са законом и Статутом градске општине.

КОНТАКТ:

Начелник: Миодраг Игњатовић
Услужни центар, спрат
тел. 8232-448

e-mail: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
  • Датум креирања: .

Служба за информатику и заједничке послове

Служба за информатику и заједничке послове врши послове који се односе на:

Информатичке послове и биротехничке послове; старање о одржавању зграда и простора којекористи градска општина и обезбеђивање других услова рада, превоз моторним возилима, обављањетехничких и других послова за органе градске општине, праћење техничке реализације обезбеђењаобејката градске општине; послове поротивпожарне заштите; евиденцију, коришћење и издавањеосновних средстава и ситног инвентара; телефонисте, кафе-кухиње.

  • издавање потврда о којима орган води службену евиденцију;
  • праћење прописа из своје надлежности и иницирање промене прописа;
  • друге послове у складу са законом и Статутом градске општине. 

Правилник о ИКТ безбедности


 КОНТАКТ:

Начелник: Татјана Ћирић 
Зграда Општине, приземље,
тел. 8241-604
e-mail: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.

  • Датум креирања: .

Одељење за инспекцијске послове и послове извршења

Одељење за инспекцијске послове и послове извршења врши послове који се односе на :

Комуналну инспекцију:

  • обављање послова инспекцијског надзора над извршавањем закона и прописа који се односе на: обављање комуналних делатности, одржавање комуналног реда, примену одредаба закона којим се регулише становање и одржавање зграда, одржавање и чишћење јавних површина и јавних зелених површина, услове и начин постављања привремених и покретних објеката, постављања башти угоститељских објеката и балон хала, држање домаћих животиња, радно време, градску канализацију и градски водовод, прикупљање и пречишћавање отпадних вода –септичке јаме, градску пијацу; контролу јавних паркиралишта; контролу и одржавање улица,локалних и некатегорисаних путева; подношење захтева за покретање прекршајних поступака и издавање прекршајних налога и доношење решења о извршењу.

Послове извршења:

  • спровођење поступка извршења решења из надлежности одељења Управе градске општине Младеновац, оперативни план и предрачун трошкова уклањања и предлагање плана извршења решења комуналне инспекције са предрачуном трошкова.
    • издавање потврда о којима орган води службену евиденцију;
    • праћење прописа из своје надлежности и иницирање промене прописа;
    • друге послове у складу са законом и Статутом градске општине.

КОНТАКТ:

Начелник: Саша Миленковић
Услужни центар, спрат
тел. 8232-011
e-mail: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.
  • Датум креирања: .

Служба за послове органа Градске општине

Служба за послове органа Градске општине, врши послове који се односе на :

-Стручну и организациону припрему седница Скупштине градске општине; припрему нормативних аката који се односе на рад Скупштине градске општине и њених радних тела; обраду аката усвојених на седницама Скупштине градске општине; чување изворних докумената насталих у раду Скупштине градске општине и вођење евиденције о одржаним седницама; опслуживање одборника, одборничких група и радних тела Скупштине градске општине, као и комисија, одбора,савета и слично, образованих на основу посебних одлука Скупштине градске општине за које нису надлежне друге организационе јединице; ажурирање регистра општинских прописа и уређивање званичне интернет странице општине.

-Стручну и организациону припрему седница Већа градске општине; обраду аката усвојених на седницама Већа градске општине; чување изворних докумената насталих у раду Већа градске општине и вођење евиденције о одржаним седницама Већа градске општине.

Припрему материјала о којима одлучује председник градске општине; припремање програма рада председника градске општине, заменика председника градске општине; евидентирање и праћење извршавања донетих аката; послове припреме и управљања пројектима; послове протокола председника градске општине, заменика председника градске општине, стручне и административне послове за потребе комисија које образује председник општине, а које нису у надлежности других организационих јединица;

  • издавање потврда о којима орган води службену евиденцију;
  • праћење прописа из своје надлежности и иницирање промене прописа;
  • друге послове у складу са законом и Статутом градске општине.

КОНТАКТ:

Начелник: Снежана Симић
Зграда Општине, приземље,
тел. 8241-634
e mail : Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.

  • Датум креирања: .

Служба за буџет и финансијске послове

Служба за буџет и финансијске послове врши послове који се односе на:
-Припремање и израду нацрта одлуке о буџету, ребалансу буџета и привременом финансирању општине, припремању упутстава која садрже смернице за израду буџета и финансијских  и индиректних буџетских корисника, израда предлога финансијких планова директних буџетских корисника, израда периодичних извештаја о извршењу буџета, израда предлога решења о одобравању средстава из текуће, сталне буџетске резерве и промене апропријације; праћење и билансирање средстава за зараде и накнаде; давање мишљења на програме пословања индиректних буџетских корисника; израда извештаја о извршењу прихода и расхода буџета; управљање средствима, пласманом и финансијским обавезама; управљање, евидентирање и попис финансијске и нефинансијске имовине; финансијско праћење извршења обавеза и реализације потраживања; припремање захтева за отварање и затварање буџетских рачуна; припремање, контрола и извршавање захтева за плаћање; вођење главне књиге трезора, помоћних књига и евиденције; израда завршног рачуна буџета, консолидованог завршног рачуна и завршног рачуна индиректног буџетског корисника; обрачунавање зарада и накнада зарада; извештавање надлежних органа Града и Републике у складу са законом; израда обрасца за Регистар запослених; управљање финансијским средствима кроз програм Рино;

  • издавање потврда о којима орган води службену евиденцију;
  • праћење прописа из своје надлежности и иницирање промене прописа;
  • друге послове у складу са законом и Статутом градске општине. 

КОНТАКТ:

Начелник: Ивана Недељковић
Зграда Општине, приземље, канцеларија 6
тел. 8241-648
e-mail: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.

  • Датум креирања: .

Одељење за друштвене делатности

 Одељење за друштвене делатности врши послове који се односе на:
-Праћење стања и старање о одржавању (осим капиталног) дечијих вртића уз сагласност организационе јединице Градске управе у чијем делокругу је вршење наведених послова, основних школа; вођење евиденције и обавештавање предшколске установе, односно основних школа која остврују припремни предшколски програм о деци која су стасала за похађање примпремног предшколског програма; вођење евиденције и обавештавање школе и родитеља, односно других законских заступника о деци која треба да се упишу у први разред основне школе; утврђивање мера и активности заштите и безбедности деце, односно ученика за време образовно-васпитног рада и других активности у сарадњи са образовно-васпитним установама; организовање послова који се односе на превоз деце и њихових пратилаца ради похађања припремног предшколског програма на удаљености већој од 2 км и ученика основне школе на удаљености већој од 4 км од седишта школе,као и превоз деце и ученика када ученици похађају школу на територији друге јединице локалне самоуправе, ако је школа коју похађају најближа месту пребивалишта ученика; праћење броја уписане деце у први разред основне или специјалне школе и праћење редовног похађања наставе у основним школама и покретање прекршајног поступка против родитеља, односно старатеља чије дете није благовремено уписано, односно не похађа припремни предшколски програм у складу са законом, покретање прекршајних поступака против родитеља-старатеља чије дете не похађа, односно нередовно похађа наставу у складу са законом; пружање стручне и административно-техничке помоћи раду Комисије за процену потреба за пружањем додатне образовне, здравствене и социјалне подршке детету и ученику; превоз ученика на републичка и међународна такмичења; обезбеђивање услова за одржавање културних манифестација од значаја за општину; учешће у доношењу порграма развоја спорта на нивоу општине који је усклађен са програмом развоја спорта на нивоу града Београда; обезбеђивање услова за организовање и одржавање спортских такмичења од значаја за општину, обезбеђивање услова за реализацију, односно финансирање и суфинансирање програма којима се задовољавају потребе грађана у области спорта на подручју општине и програма за финансирање и суфинансирање изградње и одржавања спортских објеката у јавној својини града Београда, који се налазе на подручју општине; обезбеђује услове за реализацију програма установа и удружења младих и удружења за младе која делују на подручју општине, прати и обазбеђује функционисање Канцеларије за младе; обављање послова у вези са Стратегијом и Акционим планом политике за младе градске општине;

-борачко-инвалидску заштиту;

-издавање свих врста уверења која се односе на предузетнике који су регистровани код овог одељења до 31. Децембра 2005. године и вршење поверених послова из надлежности Агенције за привредне регистре;

-учешће у доношењу Плана јавног здравља за подручје општине, као и посебних програма из области јавног здравља; стручне, админитративне и техничке послове за потребе Савета за здравље општине; обазбеђивање заштите права пацијената за здравствене услуге које пружа Дом здравља чије је седиште на подручју општине;

  • издавање потврда о којима орган води службену евиденцију;
  • праћење прописа из своје надлежности и иницирање промене прописа;
  • друге послове у складу са законом и Статутом градске општине. 

КОНТАКТ:

Начелник: Дијана Лазић Вулиновић
Услужни центар, спрат,
тел. 8241-661
е-mail: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.

 

  • Датум креирања: .

Одељење за општу управу

Одељење за општу управу врши послове који се односе на:

- Обављање послова из области прикупљања и анализе података неопходних за управљање људским ресурсима; израду предлога Плана људских ресурса и креирање повољних услова за ефикаснији рад запослених; стручне послове у вези радних односа; управљање кадровима и вођење персоналне евиденције; праћење кадровске структуре запослених ради њеног унапређења и утврђивања оптималних могућности коришћења расположивих знања и способности кадрова ускладу са планираним потребама;

-обављање стручних послова у вези са статусом избеглих,прогнаних и интерно расељених лица поверених од стране Комесаријата за избеглице и миграције;издавање уверења о статусним питањима грађана запослених у иностранству и чланова њихових породица; обављање стручних послова у вези сахрањивања социјално угрожених лица на терет средстава буџета градске општине;

-ажурирање бирачких спискова грађана; обављање послова у вези ченичких и студентских кредита и стипендија;

-обављање послова писарнице, распоређивање предмета по одељењима и службама, послова архиве и експедиције, старање о изради и употреби печата; послове пружања правне помоћи грађанима; правну заштиту права и интереса општине;обезбеђивање техничких услова за организацију зборова грађана, референдума и покретања грађанских иницијатива; обезбеђивање техничких услова за спровођење избора; стручне, административне и техничке послове за потребе рада месних заједница; обављање послова у складу са Законом о безбедности и здрављу на раду; сарадња и координација рада са Службом медицине рада по свим питањима у области безбедности и здравља на раду; координирање и организовање рада Општинског услужног центра; управне послове који нису у делокругу рада другог одељења/службеУправе градске општине, ако по природи ствари не може да се утврди надлежност за вршење тих послова, као и друге послове у области опште управе које Град повери градској општини,

  • издавање потврда о којима орган води службену евиденцију;
  • праћење прописа из своје надлежности и иницирање промене прописа;
  • друге послове у складу са законом и Статутом градске општине.

КОНТАКТ:

 Начелник: Душанка Обрадовић

Зграда Општине, приземље, канцеларија 12
тел. 8241-656
e-mail: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.

  • Датум креирања: .

Кабинет председника ГО

Кабинет председника Градске општине врши послове који се односе на:
- сазивање, припремање и одржавање колегијума председника Градске општине, комисија, савета, осталих стручних радних тела и других састанака председника Градске општине и заменика председника Градске општине;
- припрему материјала о којима одлучује председник Градске општине;
- припремање програма рада председника Градске општине и заменика председника Градске општине;
- евидентирање и праћење извршавања донетих аката;
- послове протокола председника Градске општине и заменика председника Градске општине;
- послове комуникације са јавношћу председника Градске општине и заменика председника Градске општине;
- друге послове у складу са законом и другим прописима.

 

 

  • Датум креирања: .

Радна тела

Скупштинска радна тела су:

Административно-мандатна комисија

1. Милош Петровић, мастер менаџер
2. Слободан Танасијевић, аутомеханичар
3. Ранђел Младеновић, гл. инжењер одржавања
4. Мијодраг Мијаиловић, економски техничар
5. Зоран Суботић, дипломирани економиста
6. Наташа Соскић, дипл. биолог, и
7. Јасмина Вуксановић, економски техничар.

 

Комисија за урбанизам, грађевинарство и комунално стамбене делатности

1. Зоран Стевановић, из реда одборника
2. Саша Ратковић, из реда одборника
3. Дејан Нинковић, из реда одборника
4. Петар Живановић, из реда одборника
5. Саша Ранковић, из реда одборника
6. Александар Ђурић, из реда одборника
7. Марија Здравковић, из реда одборника.

 

Савет за праћење примене Етичког кодекса понашања функционера локалне самоуправе у Младеновцу

1. Дарко Радојичић, из реда одборника
2. Тања Милошевић, из реда одборника
3. Милан Савковић, из реда одборника
4. Ненад Бошњаковић, из реда одборника
5. Мирослав Васиљевић, из реда одборника
6. Бојана Илић Милићевић, из реда одборника и
7. Предраг Николић, из реда одборника.

 

Комисија за родну равноправност

1. Ивана Стојановић, из реда одборника
2. Јелица Гигов, из реда одборника
3. Драгана Стоиљковић, из реда одборника
4. Бојана Живановић-Петровић, из реда одборника
5. Милина Радомировић, из реда одборника
6. Драгана Вујанић, из реда одборника
7. Мирјана Димитријевић, из реда одборника.

 

Комисија за одређивање назива улица и тргова

1. Тијана Вићовац, из реда одборника
2. Радмила Романдић, из реда одборника
3. Дејан Ђорђевић, из реда одборника
4. Милун Папић, из реда одборника
5. Милош Пантић, из реда одборника
6. Немања Глишић, из реда одборника
7. Александар Живковић, из реда одборника.

 

Комисија за предлоге и притужбе

1. Ана Андонов, из реда одборника
2. Снежана Павићевић, из реда одборника
3. Марко Павловић, из реда одборника
4. Јована Јовановић, из реда одборника
5. Борис Здилар, из реда одборника
6. Александар Павловић, из реда одборника
7. Зоран Ћосић, из реда одборника.

 

Комисија за јавна признања Скупштине ГО Младеновац

1) Милош Петровић, председник
Александар Цветковић, заменик председника
2) Боривоје Живковић, члан
Никола Стојановић, заменик члана
3) Жељко Ивковић, члан
Дејан Ивковић, заменик члана
4) Виолета Нинковић, члан
Милисав Томчић, заменик члана
5) Јована Илић, члан
Јелица Гигов, заменик члана.

Изборна комисија градске општине Младеновац у сталном саставу

за председника

Војица Аврамовић, дипл. правник, на предлог Одборничке групе "Александар Вучић - Србија побеђује"

за заменика председник

Мирјана Божовић, дипл. правник, на предлог Одборничке групе "Александар Вучић - Србија побеђује"

за члана

Дејан Алексић, дипл. правник, на предлог Одборничке групе "Александар Вучић - Србија побеђује",

за заменика члана

______________________, на предлог Одборничке групе "Александар Вучић - Србија побеђује",

 

за члана

Душанка Обрадовић, дипл. правник, на предлог Одборничке групе "Александар Вучић - Србија побеђује"

за заменика члана

Срђан Чолић, дипл. правник, на предлог Одборничке групе "Александар Вучић - Србија побеђује"

за члана

Љиљана Кнежевић, дипл. правник, на предлог Одборничке групе "Александар Вучић - Србија побеђује"

за заменика члан

Сања Ђурђевић, дипл. правник, на предлог Одборничке групе "Александар Вучић - Србија побеђује"

 за члана

__________________на предлог Одборничке групе "Само јако",

 за заменика члана

___________________на предлог Одборничке групе "Само јако",

за члана

____________________на предлог Одборничке групе "Само јако",

за заменика члана

____________________на предлог Одборничке групе "Само јако",

____________________на предлог Одборничке групе "Савез за Србију Младеновац",

за заменика члана

____________________на предлог Одборничке групе "Савез за Србију Младеновац",

              

за члана

Весна Благојевић, економиста, на предлог Одборничке групе "СПС-ЈС-ПС",

за заменика члана

Вељко Драшковић, предузетник, на предлог Одборничке групе "СПС-ЈС-ПС",

              

за члана

Нада Јанићијевић, дипл. правник, на предлог Одборничке групе "СДСС-СДПС-СПО ",

за заменика члана

Марија Јовановић, ецц. техничар, на предлог Одборночке групе "СДСС-СДПС-СПО ",

за секретара

Мирјана Симовић , дипл. правник,

за заменика секретара

Снежана Симић, дипл. правник.

(Седиште Општинске изборне комисије је у улици Јанка Катића бр.6, Младеновац)

Комисија за спровођење комасације

Биљана Мијић, председник
Сања Радосављевић, заменик председника
Владимир Петровић, члан
Валаданка Радосављевић, заменик члана
Миодраг Степић, члан
Зоран Чолић, заменик члана
Биљана Петковић, члан
Јелена Милашиновић, заменик члана
Мирослав Р. Михаиловић, члан
Дарко Марковић, заменик члана
Горан Стевановић, члан
Радослав Јанковић, заменик члана
Милорад Манојловић, члан
Предраг Петровић, заменик члана
Јелена Милић, секретар Комисије

  • Датум креирања: .
Права коришћења: Градска општина Младеновац. ©2005-2023.
Контакт: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. 
Инфо центар ГО Младеновац: 011/7857-846
Техничка подршка: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.